Site map
Site Feeds
Pages
- Home
- Aktuális
- Árak
- Bemutatkozom
- bla-bla oldal
- Előadásaim
- IN+
- Itt találkozhattál velem
- Kapcsolat
- Közösségi média
- Kutatás és elemzés
- Megrendelés
- Megrendelés menete
- Mibe kerül ez neked?
- Online marketing
- Online marketing tanácsadó
- Rádióban
- Referenciáim
- Sajtóban
- Site map
- TV-ben
- Weboldal készítés
- Webáruház
Monthly Archives
- 2014. február (6)
- 2014. január (3)
Categories
- A Google ajánlásai (3)
- Aktuális (3)
- Felkiáltó! (1)
- Fókuszban (4)
- Heti tipp (2)
Top 20 Tags
All Articles

Az elmúlt években robbanásszerűen megnőtt a hölgyek jelenléte a világhálón. Ezen belül is 25-35 év közötti kisgyerekes fiatal anyák jelenléte lett kimagasló. Talán azért, mert számukra a szellemi kondíciót legtöbbször – és nem ritkán sajnos kizárólag – a netes felületek biztosítják: a hírportálok, az aukciós portálok, a fórumok, a blogok, a csevegőszobák, a tematikus oldalak. […]
Webáruházat vásárolni vagy bérelni érdemes?

Ez egy eldöntendő kérdés. A mi véleményünk szerint a bérelhető webáruházak nem nyújtanak kiemelkedő szabadságot a bérlőiknek, átlagos, beskatulyázott rendszer használatára adnak csak lehetőséget. Miért? Soha nem kerül a tulajdonába a webáruház. Ez függőségi viszonyt alakít ki, ami korlátozza a fejlődését. Ha mégis szeretné megváltani a tulajdonjogot, többe fog kerülni, mint egy egyszeri költségbe kerülő […]

Egy hasznos megoldást gyakran azért tart sokáig átültetni a gyakorlatba, mert a változástól való félelem nagyobb, mint a fennálló szituáció kellemetlensége. Más szóval: az emberek inkább megvárják, hogy szívinfarktust kapjanak vagy cukorbetegek legyenek, mint hogy időben diétázni kezdjenek. Egy marketinges számára nincs ennél frusztrálóbb szemlélet: hiába hiszünk abban, hogy a termékünk hasznos, az emberek nem […]

Hogyan állapítható meg egy linkről, hogy értékes? Hogyan lehet megállapítani, hogy egy weboldal értékes linkeket próbál megszerezni? Íme néhány “figyelmeztető” jel, hogy mit tart rossz minőségű oldalnak a Google. Rengeteg hirdetés Minőségi tartalom hiánya Rengeteg tartalom, alacsony forgalom Moderálás hiánya Ha egy weboldal tele van reklám blokokkal, szöveges linkekek vagy más fajta reklámokkal, érdemes azzal […]
Az Online Video nézők jobban reagálnak a hirdetésekre

Az eMarketer becslései szerint, közel 160 millió amerikai internetező fogja rendszeresen megnézni az online videó reklámokat ebben az évben. A videó nézők egyre nagyobb hányadát érdeklik a szakmai tartalmak, melyek segítik megoldani mindennapi problémájukat. Olyan termékeket fognak vásárolni, melyek használatát online videó tartalommal támogatják meg. Ezeket nagyobb gyakorisággal nézik meg, mint az egyéb videó tartalmakat. […]
Próbáld ki a Virtuális Tükröt!

Az e-kereskedelem egyik legújabb módja, hogy a vásárló bizalmát megszerezd, a kibővített valóság. Bár közel sem kézzelfogható, de valóságos és elképesztően hat a vásárlóra. Mi kell hozzá a vásárló oldaláról? 1. számítógép 2. internetkapcsolat 3. webkamera A fentiek, ma már szinte minden háztartásban megtalálhatóak. Ma már minden hordozható számítógépet web kamerával szerelnek fel. Mi kell […]

Ma pár szösszenetet szeretnék megosztani veled, amit Te is használhatsz a vállalkozásodban. Csak a profit számít! „Amikor a marketingesek megértik, hogy a cél az eladás, és nem csak a promóciók futtatása, akkor sokkal több árut adnak el” Értsd meg, hogy a marketing befektetés! „Ha megérted, hogy a marketing célja az áru eladása, akkor a felhasznált […]
Megújultak a Google minőségi irányelvei

A Google nemrég frissítette a minőségi irányelveit. Az alapvető dolgok nem változtak, továbbra is a felhasználói élmény marad a középpontban, de mindenképpen érdemes időt szakítani az újdonságok megismerésére. Az új Google minőségi irányelvek többek között a következőket érintik: Műszaki iránymutatások “Rich snippets” javaslatok Tervezési útmutató Minőségi irányelvek Hibaelhárítás A frissítés fő üzenete, hogy a minőségi […]
Kövess engem!
Lájkolj, csicseregj, kövess!