• Mindig gondolj a honlapra!

    Mindig gondolj a honlapra!

    Ma pár szösszenetet szeretnék megosztani veled, amit  Te is használhatsz a vállalkozásodban. Csak a profit számít! „Amikor a marketingesek megértik, hogy a cél az eladás, és nem csak a promóciók futtatása, akkor sokkal több árut adnak el” Értsd meg, hogy a marketing befektetés! „Ha megérted, hogy a marketing célja az áru eladása, akkor a felhasznált […]

    Elolvasom

  • Ne félj a változástól

    Ne félj a változástól

    Egy hasznos megoldást gyakran azért tart sokáig átültetni a gyakorlatba, mert a változástól való félelem nagyobb, mint a fennálló szituáció kellemetlensége. Más szóval: az emberek inkább megvárják, hogy szívinfarktust kapjanak vagy cukorbetegek legyenek, mint hogy időben diétázni kezdjenek. Egy marketinges számára nincs ennél frusztrálóbb szemlélet: hiába hiszünk abban, hogy a termékünk hasznos, az emberek nem […]

    Elolvasom

  • Webáruházat vásárolni vagy bérelni érdemes?

    Webáruházat vásárolni vagy bérelni érdemes?

    Ez egy eldöntendő kérdés. A mi véleményünk szerint a bérelhető webáruházak nem nyújtanak kiemelkedő szabadságot a bérlőiknek, átlagos, beskatulyázott rendszer használatára adnak csak lehetőséget. Miért? Soha nem kerül a tulajdonába a webáruház. Ez függőségi viszonyt alakít ki, ami korlátozza a fejlődését. Ha mégis szeretné megváltani a tulajdonjogot, többe fog kerülni, mint egy egyszeri költségbe kerülő […]

    Elolvasom

  • Az Online Video nézők jobban reagálnak a hirdetésekre

    Az Online Video nézők jobban reagálnak a hirdetésekre

    Az eMarketer becslései szerint, közel 160 millió amerikai internetező fogja rendszeresen megnézni az online videó reklámokat ebben az évben. A videó nézők egyre nagyobb hányadát érdeklik a szakmai tartalmak, melyek segítik megoldani mindennapi problémájukat. Olyan termékeket fognak vásárolni, melyek használatát online videó tartalommal támogatják meg. Ezeket nagyobb gyakorisággal nézik meg, mint az egyéb videó tartalmakat. […]

    Elolvasom

  • A Nő, mindent visz!

    A Nő, mindent visz!

    Az elmúlt években robbanásszerűen megnőtt a hölgyek jelenléte a világhálón. Ezen belül is 25-35 év közötti kisgyerekes fiatal anyák jelenléte lett kimagasló. Talán azért, mert számukra a szellemi kondíciót legtöbbször – és nem ritkán sajnos kizárólag – a netes felületek biztosítják: a hírportálok, az aukciós portálok, a fórumok, a blogok, a csevegőszobák, a tematikus oldalak. […]

    Elolvasom

Mindig gondolj a honlapra!

2014-01-29 | Szerző | Véleményezem

Ma pár szösszenetet szeretnék megosztani veled, amit  Te is használhatsz a vállalkozásodban.

Csak a profit számít!

„Amikor a marketingesek megértik, hogy a cél az eladás, és nem csak a promóciók futtatása, akkor sokkal több árut adnak el”

Értsd meg, hogy a marketing befektetés!

„Ha megérted, hogy a marketing célja az áru eladása, akkor a felhasznált pénzre kiadás helyett befektetésként tekinthetsz.”

Teremts keresletet a marketing által!

„Rendelkezhetünk a legmodernebb, legújabb ülésekkel tökéletesen felszerelt repülőflottával, de csak akkor keresünk pénzt, ha feltöltjük azokat az üléseket hátsófelekkel.”

Tudd, hogy a stratégia minden!

„Ha határozott imázst akarsz kialakítani a fogyasztók fejében, akkor először a saját fejedben kell rendet teremtened.”

Jelöld ki az utat!

„A stratégia lefekteti a célt, kijelöl néhány irányelvet és keretet szab gondolkodásodnak. A stratégia lehetővé teszi számodra kreativitásod kihasználását, és ezt a többiek is megtehetik a közös cél elérése érdekében. Tulajdonképpen az előre meghatározott stratégiák teszik lehetővé, hogy tisztán láss és összpontosíts.”

Mindenből tanulj!

„Egyetlen témában sem szabad, hogy egynél több stratégiád legyen, de sok témában kell stratégiával rendelkezned.”

Értsd meg, hogy minden kommunikál!

„A stratégia az egyetlen dolog, ami segít megőrizni tisztánlátásodat. Ha kétséged van, csak vesd össze a stratégiával azt, amit csinálni akarsz.”

Kerülj igazán közel az adataidhoz!

„Ha komolyan odafigyelsz, hogy a dolgok mibe kerülnek, illetve a költségek árán mennyi profitot érsz el, akkor sokkal jobb üzletemberré válsz.”

Nem kell minden menetet megnyerni a meccs megnyeréséhez!

„A küzdelem – vagy a marketing – minden egyes fordulóját egy átfogó célhoz kötődő, elhatárolható eseményként kell látni. Erősítsd azon képességed, amelynek segítségével több győzelemmel és kevesebb sérüléssel jutsz el a küzdelem végéig.”

Kategória: Heti tipp

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.