Az Online Video nézők jobban reagálnak a hirdetésekre
Az eMarketer becslései szerint, közel 160 millió amerikai internetező fogja rendszeresen megnézni az online videó reklámokat ebben az évben. A videó nézők egyre nagyobb hányadát érdeklik a szakmai tartalmak, melyek segítik megoldani mindennapi problémájukat. Olyan termékeket fognak vásárolni, melyek használatát online videó tartalommal támogatják meg. Ezeket nagyobb gyakorisággal nézik meg, mint az egyéb videó tartalmakat.
A statisztikai adatok elemzése során kiderült, hogy a videó nézők 39%-a hetente 1 és 5 óra közt néznek online videókat. Míg kevesebb mint egyharmada 1 órát tölt online videó nézésével.
A Burst Media felmérésén kiderült, hogy az online videó nézők 18,2%-a cselekedett valamilyen online reklám hatására és vett igénybe szolgáltatást vagy vásárolt terméket magának. Az idősebb férfiak esetén ez a hajlandóság még nagyobb volt. Elérte a 35%-ot. Eközben azt is megállapították, hogy a 34 év alatti lakosztály volt a legkevésbé hajlandó az online reklám hatására vásárolni.
Az online videó reklámok esetében óriási előny, hogy míg a hagyományos Tv reklámoknál nem létezik átkattintási és azonnali vásárlási lehetőség, addig az online videó ezt lehetővé teszi közvetlenül a weboldalon, vagy a webáruházon keresztül.
Az idősebb internet felhasználók, ugyan kevesebb időt töltenek online videó nézegetésével, mégis nagyobb a vásárlási kedvük, mint a fiatalabb 18-34 éves korosztálynak. Ahol a nők szerepe és vásárlási kedve sokkal nagyobb, mint a férfiaké.
A fenti adatok az elkövetkező években valószínűleg csak nőni fognak.
Konklúzió: érdemes a 35-54 és az 55+ korosztályra fókuszálni, ezek közül is a férfiakra, ha online videó reklámot készíttetünk vállalkozásuk részére, azzal a nem titkolt elvárással, hogy segítse az online értékesítést webáruházunk és-vagy weboldalunk számára.
Kövess engem!
Lájkolj, csicseregj, kövess!