A Panda rejtélyei
Hogyan állapítható meg egy linkről, hogy értékes?
Hogyan lehet megállapítani, hogy egy weboldal értékes linkeket próbál megszerezni?
Íme néhány “figyelmeztető” jel, hogy mit tart rossz minőségű oldalnak a Google.
- Rengeteg hirdetés
- Minőségi tartalom hiánya
- Rengeteg tartalom, alacsony forgalom
- Moderálás hiánya
Ha egy weboldal tele van reklám blokokkal, szöveges linkekek vagy más fajta reklámokkal, érdemes azzal az oldallal nem felvenni a kapcsolatot.
Ha a beküldött vagy megírt cikkeket jóváhagyás nélkül jeleníti meg az oldal, annak minőségi tartalmát nem ellenőrzik, azt az oldalt hagyd el, ne akarj tőle az oldaladra mutató linket.
A magas Google PageRank a jövőben nem meg ment attól, hogy kiváló linkkapcsolatokat építs vagy építtess. A Panda frissítései erre külön kitérnek.
Mi a helyzet, ha a link kapcsolatokat te egyedül önszorgalomból csinálod?
Hova kell összpontosítani az energiát?
- Természetesen a tartalomra!
- Használj blogot, publikálj még el nem kopik a kezed a billentyűzeten. Hidd el magéri!
- Legyen belőled webes szemináriumok, magas minőségű tartalmak véleménygazdája.
- Erősítsd fel a kapcsolataidat természetes organikus linkek segítségével.
- Kapcsold össze az oldaladat a közösségi weboldalakkal.
- Ne vállald túl magad, ha lehet automatizálj.
- Használd a Facebook, a Twitter, a Google+ és a Youtube csatornáit.
Legyél iparágad hasznos tagja, akire előbb utóbb felfigyel a szakma, majd a vásárlóid is beléd szeretnek és meglátod megnő a forgalmad is.
Te mást tapasztaltál?
Kérlek, oszd meg gondolataidat, véleményedet!

Kövess engem!
Lájkolj, csicseregj, kövess!