A Nő, mindent visz!
Az elmúlt években robbanásszerűen megnőtt a hölgyek jelenléte a világhálón. Ezen belül is 25-35 év közötti kisgyerekes fiatal anyák jelenléte lett kimagasló. Talán azért, mert számukra a szellemi kondíciót legtöbbször – és nem ritkán sajnos kizárólag – a netes felületek biztosítják: a hírportálok, az aukciós portálok, a fórumok, a blogok, a csevegőszobák, a tematikus oldalak.
Előnybe részesítik elsősorban a kényelmi szempontokat , úgymint a sorban állástól és cipekedéstől való megszabadulást. Érdekes gondolat mindez annak fényében, hogy a hagyományos módon történő bevásárlások esetében ezek a szempontok csak közepesen fontos szerepet játszanak a döntéshozatalban.
Egy másik, az előző indokhoz képest jóval relevánsabb pozitív érvként jelent meg az ÁR. Ezzel kapcsolatban az előnyök között említésre került a jóval gyorsabb és egyszerűbb módja az ár-összehasonlításnak, valamint a kedvezményes akciókról szóló értesülés és a költséghatékonyabb vásárlás lehetősége is.
A Nő, ha már vásárolt az interneten, képes 51-100 ezer Ft-nyi összegben vásárolni, míg, ha nincs kellő tapasztalata, akkor 11-40 ezer forint között meri bevállalni az első vásárlás élményét.
A világgazdaság motorját a nők hajtják. Ők azok, akik gyakorlatilag mindent megvesznek, amit csak kapni lehet. A nők megkerülhetetlenné váltak, a vállalatok többé már nem engedhetik meg maguknak, hogy az értékesítésben figyelmen kívül hagyják a „női faktort”.

Kövess engem!
Lájkolj, csicseregj, kövess!